Způsoby objednání zboží:
1) Objednávkový formulář na našich webových stránkách - stačí vložit zboží do košíku, vyplnit požadované údaje a odeslat. Poté Vás budeme kontaktovat, kdy zboží doručíme kurýrem.
2) Emailem - zašlete email na adresu info@bioaura.cz Do předmětu napište „OBJEDNÁVKA“, uveďte zboží, o které máte zájem a napište nám prosím, jakým způsobem si přejete zboží doručit, příp. zaslat. Nezapomeňte na dodací adresu a telefonní číslo, abychom Vás mohli kontaktovat.
Dodací lhůty:
Zboží (viz Doprava a platba) rozvážíme kurýrem GLS v pracovních dnech. Případně GLS Parcelshop - do poznámky uveďte pobočku, jinak volíme nejblíže zadané adrese.
Zboží označené „SKLADEM“ expedujeme prostřednictvím vybraného přepravce do 24 hodin v pracovních dnech. U ostatních termínů Vás informujeme emailem.
Pokud je v ceně zboží chyba, vyhrazuje si obchod právo na její úpravu s upozorněním zákazníka.
K ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné, případně doběrečné, balné neúčtujeme. Prázdné obaly lze vracet na naši adresu.
Upozorňujeme zákazníky, že všechny uvedené termíny dodání jsou pouze orientační, pokud není výslovně uvedeno, že je zboží „SKLADEM“.
Reklamace, výměna a vrácení zboží:
Poškození zboží při přepravě:
Naše firma expeduje zásilku přepravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků přepravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá přepravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky, kdy Vám tato zásilka bude v nejbližším možném termínu zaslána nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.
Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste nás neprodleně informovali o poškození obsahu. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny.
Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, přepravní služba již reklamaci neuzná!! Reklamaci poškození zásilky při přepravě uplatňuje vždy příjemce (kupující), jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není bohužel možná! Dávejte tedy, prosím, pozor, když zásilku přebíráte.
Ochrana osobních údajů:
Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu www.bioaura.cz souhlasí zákazník se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.
Příjemný nákup Vám přeje,
Tým BIOAURA
Opravdu chcete vyprázdnit košík?